Recenzie Disney Interactive Studios

• atmosféra digitálneho sveta
  • dynamické boje s originálnym spôsobom liečenia
  • multiplayer
  • náročné skoky a lezenie po stenách s komplikovaným ovládaním
  • miestami nevhodná kamera
  • nevýrazný dej

Grafika hry výstižne zachytáva kyberpriestor. Futuristické lokality, s menším množstvom objektov, sú zvyčajne doplnené modrými, zelenými alebo oranžovým svetelným zdrojmi. Podobne sú na tom aj postavy a programy. Podľa farby ľahko spoznáte nepriateľov, ktorí sú najčastejšie v žltých a oranžových farbách. K tomu si pripočítajte kvalitné pohyby, vydarený dabing, dokonca v niekoľkých jazykoch a priliehavú hudbu. Tron Evolution je slušný titul. Väčšinu hráčov však znechutí problematickou kamerou a komplikovaným ovládaním počas skákania a lezenia po stenách. No v tomto prípade platí, že trpezlivosť ruže prináša. Vytrvalým a tvrdohlavým Tron postupne zachutí. Odmení sa dynamickou akciou, v ktorej je ukrytých viac nápadov, ako v každoročne vydávaných akčných hitoch. Tron Evolution je neľahká, ale zaujímavá výzva len pre najodolnejších hráčov.

Popelka: Staň se princeznou

Popelka: Staň se princeznou

Anonym Anonym

Pridané: 6. decembra 2010

70%

• Pekná detská grafika.
  • Postavičky známe z rozprávky.
  • Pekne nadabované (čeština).
  • Nenáročné na systémové požiadavky.
  • Pekné balenie.
  • Určené hlavne pre malé dievčatá.
  • Časom určite prestane baviť.

Hra pri ktorej diavčatá prestaňú vnímať svoje okolie.Ale aj takéto hry časom prestaňu baviť.Ľahké ovládanie , ktoré pochopí každý.Skvelý český dabing (ako v rozprávke).V hre sa dá vyzdobiť kráľovský kočiar,altánok,torta, plesová sála a iné.Môže sa hrať už od 3 rokov.Má to slabúnke systémové požiadavky.Je to výborný darček za málo peňazí.Určite odporúčam.

LEGO Harry Potter: Years 1-4

LEGO Harry Potter: Years 1-4

Anonym Anonym

Pridané: 4. decembra 2010

90%

• Sympatická hudba
  • Jednoduchý, ale fungujúci humor
  • Množstvo hrateľných postáv
  • Plošinkové sekvencie
  • Nedotiahnutý zameriavanie

Lego Harry Potter má pár problémov, ale darí sa mu zachytiť čarovnú atmosféru a ponúka väčšinou aj príjemnú hrateľnosť. A to väčšina ostatných hier s kúzelníkom s jazvou v tvare blesku ponúknuť nemôže. Takže ak vám nevadí svojrázne stvárnenie a trošku detinský humor, začnite zháňať prútik s fénixovým perím a prežijete si prvé štyri roky na Rokfortskej škole. Sú celkom kúzelné.Je tu aj veľa trošku infantilního, ale milého humoru, ktorý funguje na základe rôznych hovoriacich gest, zvukov a priamych gagov (padanie, omdlévání, šťouchané sa a podobne). Nič extra svetoborného, ale úsmev na tvári to vyvolá.Celkové množstvo postáv, ktoré sú v hre dostupné, sa pohybuje okolo čísla 170, čo je fajn. Avšak ak máte záujem o všetky, bude vás to stáť veľa času, pretože ich získanie predstavuje niekoľkohodinové pátranie.

Alice in Wonderland

Alice in Wonderland

Anonym Anonym

Pridané: 28. júla 2010

80%

• Grafické spracovanie.
  • Vychádza z filmového motívu, za ktorým stojí spolupráca s režisérom Timom Burtonom.
  • Kvalitná zvuková stránka.
  • Chaoticky pôsobiaca dejová línia s rušivými prvkami.

Počítačová hra Alica v Krajine zázrakov vychádza už klasicky v nadväznosti film, ktorý bol nedávno uvedený v kinách. To je ešte tá pozitívna stránka veci, nakoľko podľa mne dostupných informácií autori úzko spolupracovali i s režisérom filmovej predlohy Timom Burtonom. Hra má obstojné grafické spracovanie a vhodne je zakomponovaná i použitá hudba. Pôsobí esteticky ladne, vhodne a úzko dopĺňa grafickú stránku. Všetky tieto "páčivé" stránky sú veľmi pekné, žiaľ samotná dejová línia na mňa pôsobila veľmi chaoticky a bolo tu i množstvo rušivých prvkov. V porovnaní s pôvodným dielom od Lewisa Carrola to bol "horor," ktorý lahodne prejdú pravdepodobne iba tí najvytrvalejší hráči. Inak hra nemá nejaké výrazné nedostatky, hoci sa rigorózne drží filmovej predlohy.

LEGO Harry Potter: Years 1-4

LEGO Harry Potter: Years 1-4

Anonym Anonym

Pridané: 27. júla 2010

80%

• Sympatická hudba
  • Jednoduchý, ale fungujúci humor
  • Množstvo hrateľných postáv
  • Plošinkové sekvencie
  • Nedotiahnutý zameriavanie

Toy Story Mania

Toy Story Mania

cahy cahy

Pridané: 9. mája 2010

80%

• je pekne graficky spracovaná
  • pridávanie nových levelov po nazbieraní bodov
  • 3d levely ktoré oživia inak stereotypnú hru
  • opakujúce sa kolá akurát sa mení spôsob tráfania terčov
  • vysoká cena asi platí aj za značku Walt Disney

je to hra ktorá poteší ale nie na dlho čoskoro Vás bude bolieť ruka z večného ťukania
Graficky velmi pekná deti poteší ale pre tých najmenších sú asi kolá náročné teda aspoň neskor

Prasátko a jeho velký piknik

Prasátko a jeho velký piknik

Anonym Anonym

Pridané: 2. apríla 2010

90%

• precvičenie mozgu
  • niekedy je tažšie ovládanie pre menšie deti

Túto hru som kúpila mojej známej lebo jej syn túto hru strašne chcel tak som si povedala že mu to kúpim na narodeniny. Keď to však začal hrať sklamalo ho to že sa to trochu tažšie ovláda a tak sme mu to museli vysvetliť inak aby tomu pochopil a nakoniec tomu pochopil a teraz si to neviem vynachváliť stále to hrá. Keď som o tejto hre povedala aj iným známim hneď si ju chceli kúpi´t tak si ju kúpili a nakoniec som si ju kúpila aj ja. A teraz ju hrajú aj moje deti kedže sú večšie tak to ovládanie je pre nich hračkou. Túto hru by som odporúčila najmä tým ktorý majú deti v 4 a viac rokov. Pri dalšom nákupe pri tejto hre by som si dala pozor nato aby bolo len to ovládanie pre menších ľahšie.

High School Musical 3: Senior year

High School Musical 3: Senior year

Anonym Anonym